6 Nisan 2016 Çarşamba

D&R LİFE "BÜŞRA YILMAZ" RÖPORTAJI

Gönderen Büşra Yılmaz zaman: 14:13
1. Öykü mü roman mı? Roman. Herhangi bir şeye bağlanmam için geçirdiğim zaman daha önemli. Bağlanmadan sevemiyorum. 

2. Bilgisayarda yazmak mı, deftere yazmak mı? Deftere yazmak. Daha sonra kendi çirkin yazımı okuyamamak sorun olsa da evet, defter diyeceğim. Sanırım cümlelere dokunuyor gibi olma hissini seviyorum.

3. Arka planda sessizlik mi müzik mi? Müzik. Normal hayatımda bile herkes sessizken kafamda hep bir fon müziği vardır benim. Yaşamımı daha çekici hale getiriyor. Arkadan müziği çekince, sahne hep yavan. Bu, hayat olsa da.

4. Agatha Christie mi Edgar Allan Poe mu? Agatha Christie. İkisine de fanatiklik boyutunda bir sevgim olduğundan, çok zor bir soru oldu. Ama bayan Christie’nin sonlarını her zaman çok sevdiğim için, küçük bir farkla onu daha çok seviyorum sanırım. Film, kitap ya da dizi… Sonunda şaşırtan şeyler her zaman bir adım öndedir benim için.

5. Mizah mı polisiye mi? Polisiye. Lisedeki hayalim kriminoloji okumaktı.

6. Twilight mı Hunger Games mi? İkisini de çok sevdiğim söylenemez ancak birini seçmem gerekirse bu Twilight olurdu. Çünkü her ne kadar Hunger Games’in daha başarılı olduğunu düşünsem de Battle Royal filmini çok önceden izleyip hayran olmuş biri olarak Hunger Games’e artı puan veremiyorum. Ne olursa olsun, orijinallik izlediğim ve okuduğum şeylerde benim için en önemli mevzudur. 

7. Genel resmi görmek mi detaylarla uğraşmak mı? Detaylarla uğraşmak.

8. Seinfeld mi Friends mi? Kesinlikle, Seinfeld. İkisini de izlemiş ve sevmiş biri olarak çok net şekilde kıyaslıyorum Seinfeld çok açık ara önde benim için. Seinfeld’de esprilerde kolaya kaçılmıyor ve karakterler daha yaratıcı.

9. Sırt çantası mı postacı çantası mı? Sırf çantası. Yürürken rahat hissettiriyor ve tembel biri olarak kolumdan düşen çanta askılarını sevmiyorum.

10. Renkli mi siyah-beyaz mı? Renkli. Siyah-beyaz biraz kolaya kaçmak gibi geliyor bana. Her ne kadar bazı renklerden nefret etsem de, hiçbir rengi öldürmeden, onlarla yaşamak istiyorum.

11. Nostaljik mi modern mi? Modern.

12. Tiyatro mu sinema mı? Sinema. Küçük bir şehirde büyümüş ve şehrine tiyatro on yılda bir gelen bir kız olarak hiçbir zaman tiyatro ile sağlam bir bağ kuramadım. Havalı görünmek için yalan söyleyemeyeceğim vallahi. Ama sinema, her zaman hayallerimin başköşesindeydi.

13. Popülerlik mi kendi halindelik mi? Kendi halindelik. Popülerite, bir yerden sonra insanı başkaları için ve yarattığınız isimle yaşamaya mecbur bırakıyor. Sonsuza kadar kendi halimde her güne başka biri olarak uyanmak istiyorum.

14. Kalabalık mı yalnızlık mı? Yalnızlık. Ailemi ve arkadaşlarımı kalabalıktan değil, benliğimden saydığım için bu kadar kolay yalnızlık diyorum. Kalabalıktan gerçek anlamda hoşlanmıyorum ve kalabalık bir ortamda kendimi gergin ve huzursuz hissediyorum.

15. Ruj mu oje mi? Ruj. Oje sürmek gerçekten eziyet.

16. Pizza mı lahmacun mu? Pizza! Gerçekten ömrümün sonuna kadar sadece pizza yiyebilirim.

17. Pantolon mu etek mi? Etek. Neredeyse hiç pantolonum yok. Etek ve elbise giymeyi oldum olası fazla sevmişimdir.

18. Kitap okumak mı müzik dinlemek mi? Müzik dinlemek. Müzik dinlerken kafamda kaç sahne çekiyorum, kaç kitaplık hayal kuruyorum kimseler bilmez. Kafamdaki kütüphaneyi her zaman müzikler besliyor ve benim için en kutsalı o. 

19. Bisiklete binmek mi yürüyüş yapmak mı? Yürüyüş yapmak. Küçükken kardeşim bisikletiyle uçurumdan aşağı yuvarlanmıştı. Onu o halde gördükten sonra bisiklete hiç binemedim.

20. Twitter mı Instagram mı? İnstagram! Eskiden olsa twitter derdim. Çünkü kafamın estiğini özgürce yazar ve stres atardım. Ama artık sorumluluklarım var ve biraz dikkatli olmam lazım. O yüzden instagram benim için daha ideal. Kendi kendime eğlenceli fotoğraflar ve videolar çekip paylaşmayı seviyorum.



10 yorum:

E dedi ki...

Tatlı hatun.

Unknown dedi ki...

Gelse sevme bu karıyı skdkfkdk çok tatlı lan

Unknown dedi ki...

Büşüm benim ♥

Unknown dedi ki...

Büşüü💕❤

KübraNur Pekdemir dedi ki...

ya ama ben seni çok seviyorum Anakuş'um 💕❤

Unknown dedi ki...

Tüm cevapların çok samimi ve hoşuma gitti ama 'Hunger Games mi Twilight mı? ' sorunun cevabını ben hiç düşünmeden Hunger Games derdim tek orası var seni ço seviyorum <3

Karanlık-ruhsuz dedi ki...

Ya verdiği cevaplara bak ben seni sevmeye kıyamıyorum Büşüü'm.

Unknown dedi ki...

Büsüm ya ❤

Unknown dedi ki...

Yıl 2018''e ayak dayamış, bunu şimdi okumamın verdiği üzüntüyle klasik rutinlerimden biri olan depresyon evremi yaşıyorum, üzücü ama bir o kadar da özel ve kutsal bir şey bu... Bana depresyon evremin bile en güzelini yaşattığın için sonsuz teşekkürler Büşü...

Unknown dedi ki...

ölüme fısıldayan adam ı öylesine,kitapçıdan aldım..huyumdur,farklı yazarlar denerim,seversem tüm kitaplarını deli gibi alıp okumak da huyumdur..ilk 49 sayfayı da deli gibi okudum..sonra kimmiş b u kadın ,şeyy bu kız tabii,dedim ve.. artık favori yazarlarım arasına girdin Büsra..umarım kalan 370 sayfada beni yanıltmazsın..sevgiler..ve devamm diyorum..iyi başlamışsın aynen devam et..

Yorum Gönder

 

☸ Büsra Yilmaz ☸ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review