1 Şubat 2016 Pazartesi

"İnşallah saçların düşer Sena."

Gönderen Büşra Yılmaz zaman: 14:58
Çocukken saçım kısacıktı ve hiç taramazdım. Sol çaprazımda oturan kız ise her gün saçlarını annesine değişik değişik yaptırır gelirdi. Bir gün içimden “İnşallah saçları gece birden düşer” diye dua ettim. İki gün sonra kız kıpkısa saçlarla sınıfa girdi. “Ah… Benim yüzümden…” deyip, çok üzülmüştüm. Halbuki annesi sürekli yapmaktan sıkılıp kestirmiş… Ama bana ders olmuştu o vicdan azabı, küçük yaşıma rağmen. O günden sonra kötü bir kız olmak istemiyorsam kimseyi kıskanmamam ve sadece kendim için dua etmem gerektiğini öğrendim. Çok da işe yaradı.

Sağ ol Sena. Sayende bu yaşıma kadar kimseyi kıskanıp, kötü bir dilekte bir daha bulunmadım. 8 yaşımdan beri.

17 yorum:

Küb. dedi ki...

Ya neden bu kadar güzel kalplisin anakuş? Çok fena seviyorum seni.

Unknown dedi ki...

Örnek alınası mükemmel bi insansin annekuşum

Unknown dedi ki...

Herkesin örnek alması gereken bir insansın seni çok seviyorum büşra abla :)

Unknown dedi ki...

Canım anakuş ya ne kadar iyi kalpli

Marmara dedi ki...

Melek kalbinden öperim senin <3

Unknown dedi ki...

aşkımsın yha

Gökçem Uzel (4N1K) dedi ki...

Allah'ım melek ya... Yerim tipini yazış şeklini yavrum ayh MELEK ANAKUŞUM <3 <3

Unknown dedi ki...

Ne kadanda Tatlı ve Güzel Kalpli Bir Anakuş, İyiki Varsın 😍😍😍😍

Unknown dedi ki...

Ne kadanda Tatlı ve Güzel Kalpli Bir Anakuş, İyiki Varsın 😍😍😍😍

RuNNeR dedi ki...

Yerim yaaa ♥ ♥ ♥

Nesliisah1903 dedi ki...

Yerim ya !Ne kadar güzel kalpli bir Anakuşsun sen öyle... Seni her zaman örnek alicam. Seni çok seviyorum ANAKUŞŞ ♥♥♥

Unknown dedi ki...

Güzel kalbinden öperim meleğim. 💕

Mor Kelebek dedi ki...

Kalbini öperim.

Adsız dedi ki...

Yanaklarından öptüm ♥

Eylül Seyer dedi ki...

Bu Dünya'nın senin gibi güzel kalpli insanlara ihtiyacı var Büşü ♥♥♥

Unknown dedi ki...

of bal yanaklarını öpe öpe sömürdüğümün kızı yiriimm <3

Unknown dedi ki...

Küçük bir çocuğun temizliği ve masumluğu:)

Yorum Gönder

 

☸ Büsra Yilmaz ☸ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review